Hur gör jag för att lämna en förfrågan om offert/beställning?

 

 

  • När din offert/beställning inkommit oss, får du alltid en automatisk bekräftelse på mail.

 

  • Vi kontrollerar att varan/varorna du efterfrågat/beställt finns och ser över att vi fått alla relevanta uppgifter vi behöver.

 

  • Du får en bekräftelse på mail, med information kring villkor och betalningsalternativ. (Observera att den kan hamna i skräpposten)

 

  • Du tar ställning till om du vill fullfölja köpet, och bekräftar genom att skicka in din betalning. Väljer du att avstå, informerar du oss det kort i ett vändande mail. Observera att varan inte är reserverad förrän vi mottagit din betalning.

 

  • Efter erhållen betalning, skickar vi dig en bekräftelse att betalningen är mottagen.

 

  • Beställningen skickas vidare till verkstan för ev montering.

 

  • Vi meddelar när beställningen står redo att hämtas. Observera att vi inte skickar/fraktar några beställningar!

 

Vid ytterligare frågor, tveka inte att höra av er!

Tel: 0707-180 210 ( Mån-Sön 08.00-20.00)

Mail: kundtjanst@alpinbutikenuppsala.se

Comments are closed.